Усі статті номера
стаття 13 із 22
Не прочитано
12
грудень 2017року
якість медичної допомоги
консультування пацієнта

Рекомендації, які мають соціальне значення: як ефективно консультувати пацієнтів

Чи знайома вам ситуація, коли пацієнти не виконують призначень лікарів, негативно реагують на певні рекомендації? Майже кожен керівник медзакладу відповість на ці запитання ствердно. Проте, змінивши техніку медичної консультації, цілком можливо запобігти непорозумінням між лікарем і пацієнтом та значно поліпшити якість лікувально-діагностичних процесів. У статті — готові практичні поради, які ви можете застосувати під час навчання персоналу. Доповнюйте і змінюйте їх відповідно до потреб вашого медичного закладу

Олена ЧЕРНЕНКО, директор ТОВ «Медичний центр «ВЕРУМ», Київ

У статті на прикладі рекомендацій, що актуальні для лікарів — акушерів-гінекологів, роз’яснено, як лікарю тактовно проконсультувати пацієнта щодо рекомендацій, які мають соціальне значення. Запропонована тактика сприятиме досягненню комплаєнсу та дасть змогу попередити виникнення у пацієнта негативних емоцій. У Додатку наведено конкретні практичні поради для ефективної консультації пацієнтів

Як поліпшити прихильність пацієнта до терапії
№ 12, 2017
Організовуємо партнерські пологи у закладах охорони здоров’я