Усі статті номера
стаття 3 із 22
Не прочитано
12
грудень 2017року
правові аспекти
медіація

Лікар пацієнту друг, або Як будувати стосунки за формулою «win — win»

У роботі закладів охорони здоров’я трапляються різні ситуації. Буває так, що лікарі помиляються з діагнозом, призначають неефективне лікування тощо. Але медики — не чарівники. Якщо пацієнт потрапив до лікарні із запущеною стадією хвороби, навіть найдорожчі ліки не допоможуть. А пацієнти і їхні родичі за звичкою звинувачують медичний персонал, запевняючи, що працівники закладу надали їм неякісну медичну допомогу. Пишуть скарги керівництву ЗОЗ, звертаються до суду або правоохоронних органів. Як зберегти нерви, час, репутацію і кошти — дізнайтеся зі статті

Марина САЄНКО, керуючий партнер Юридичної компанії «Закон Перемоги», бізнес-медіатор

Юрист розповідає, як за допомогою медіації можна розв’язати конфлікти, що виникають між пацієнтами та їхніми родичами і закладом охорони здоров’я

Нові нормативні акти у сфері охорони здоров’я
№ 12, 2017
Медіація: покроковий алгоритм